Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2016 12:43 - Karise Eden - Broken Hearted
Автор: tune Категория: Музика   
Прочетен: 1137 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - Разбито сърце
18.12.2016 17:09
Carise Eden – С разбито сърце

Къде е книгата която учи
да правиш всичко по правилният начин
Разбити сърца и разкъсващи войни
Всичко което правя е да плача плача плача

Самотата е създание
Не го оставяй да се промакне и да умре
Аз преминах през тези канони
Платих моята дан
Сега съм обърнат към светлината

Усещам че пропадам
Всичко, което притежавах изгубих
Аз съм с разбито сърце
На колене съм
Умолявам те, моля те
Остани тук
Прости ми

Чувствам, че този живот свършва
Не мога да спя
Без теб до мен
Ще остана с теб отвъд

Аз съм негова жертва
Не виждаш ли той също ме обича
Преглъща ме чиста, кърви ме суха
Всичко, което аз правих бе да се опитвам, опитвам, опитвам

Не разпозна ли пречупения ми глас
Завинаги ще се преследваме
Влачейки се на далеч, ние всъщност останахме на място
Ти винаги ме оставяш искаща

Усещам че пропадам
Всичко, което притежавах изгубих
Аз съм с разбито сърце
На колене съм
Умолявам те, моля те
Остани тук
Прости ми

Чувствам, че този живот свършва
Не мога да спя
Без теб до мен
Ще остана с теб отвъд
Добре ще те прегърна
____
Обичам те в тази сладка сутрин
Аз, Аз

Нуждая се от теб
Живея за теб
Ти ме обичаш след всичко, което сторих
Yeah, yeah, yeahhh

Аз съм с разбито сърце
На колене съм
Умолявам те, моля те

Остани тук
Прости ми
Чувствам, че този живот свършва
Не мога да спя
Без теб до мен
Ще остана с теб отвъд

18.12.2016г.
Превод Ели

Здравей, tune,
много хубава песничка, но и малко тъжна!
Надявам се да е просто песничка, която те е впечатлила с текст и звучене
и затова да си я споделил, а да не отразява твоето душевно състояние...
и някакво лично твое терзание...
Идват празници! Усмихни се и съумей да бъдеш щастлив!
Поздрави от мен,

Ели

ps: Сигурно си чел, но да го вметна в коментара - Карисе Идън
е австралийка. Спечелила е тяхното предаване The Voice (Гласът).
Има и други впечатляващи изпълнения.
Избрах ти ето това:
Karise Eden sings Stay With Me Baby
https://youtu/1POBkwoLKvM

До скоро:)
цитирай
2. tune - Здравей Ели!
18.12.2016 18:28
Няма тъга в мен, няма самота. Обичам това звучене. Нямам навика да казвам нещо с песните,които споделям. Не текста е този, който ме грабва. Грабва ме хармонията на глас и музика. От друга страна най - красивите балади са с тъжен текст. Затова просто се абстрахирам от текста и се наслаждавам на звученето :)
А празниците вече са на вратата и усещането е прекрасно. Нека и за теб коледния дух донесе радост и безброй усмивки. Хубава вечер от мен Ели!<3 :)
цитирай
3. cinderellathespy - Радостна
19.12.2016 19:04
Радвам се, tune,
че всичко е наред! Аз пък винаги казвам нещо с песните
и се радвам, че този който трябва - разбира. И аз съм се научила
да слушам текстовете на песните, защото понякога ме спохождат
вълшебни песенни разговори на едно място, някъде си в мрежата... :)
И аз се радвам много на наближаващата Коледа, препускам с колата
всеки ден усмихната до работа и обратно, сътворявам всяка седмица
вълшебни изненади за колегите ми и съм много щастлива, че ги усмихвам.
Тази седмица ще ги изненадам с един предколеден кекс и подаръци
за всеки от сърце ;) (като една Снежанка ще се проявя)
Нека си пожелаем и през Новата година да летим на крилете на хубавата
и стойностна музика! Усмихната вечер от мен и до скоро,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tune
Категория: Музика
Прочетен: 147267
Постинги: 104
Коментари: 48
Гласове: 143
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930