Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2016 18:22 - Sarah McLachlan – I Love You
Автор: tune Категория: Музика   
Прочетен: 1944 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За  нежна душа от едно ветровито място...





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - La Femme Nikita
29.09.2016 23:18
Благодаря! Трогната съм. Любима песен и любим клип!
Вярвам, че този вълшебен остров,
за който се пее в песничката съществува –
Там някъде, много далеч и някой ден,
когато работата ми тук приключи,
просто ще си отида на него... :)
Аватара ми е специален. Не съм го избрала случайно.
Много хора го харесват! Сама съм го правила.
Може някой ден като му дойде времето
да разкрия неговата тайна... :)
До тогава да слушаме хубава музика!

Ели
пп: Радвам се, че пазиш виртуалната си
къщичка чиста и далеч от блоговите полемики
и интриги! Обичам такива музикални оазиси.
С хубава музика си почивам най-добре
от страшно напрегнатото ми ежедневие.
Поздрави от моя Вятърен свят.
Пак благодаря за милото послание.
Пак ще дойда! :)

La Femme Nikita - Love me like you do
https://youtu/VvRt3TiGunw

цитирай
2. tune - ...Може някой ден като му дойде времето да разкрия неговата тайна... :)
04.10.2016 19:12
Нещо от рода "Пази душата от грозотата в човешките отношения" ? Интерпретирам. Аз така си го представих :)
цитирай
3. cinderellathespy - Душата
05.10.2016 10:45
Много точно си си го представил.
Точно душата пазя, защото имам само нея...
Просто днес деня е особен и се родиха две стихотворения...
Едното някак пасва за отговор на твоя коментар.
Споделям ти го, заедно с музиката с която върви и отлитам...

На атоми раздипляйки кръга…

забулена от вечност и звезди
душата ми невидима се скита
в далечните пространства тя лети
от вяра и хармония пропита

компас и е вълшебната любов
едно щастливо зрънце в синевата
сред вятърно-магичен благослов
танцува тя ефирна по Земята

не я вини че още вътре в теб
крилете и пулсират като птици
предвестници на всеки следващ ден
блестят със страст във твоите зеници

ще дойдат по-свободни времена
в които камъкът подхвърлен във водата
на атоми раздипляйки кръга
ще нарисува път за светлината

05.10.2016г.
Елица

A Heart Full of Hope
https://youtu/whg2i9hdgMU
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tune
Категория: Музика
Прочетен: 147326
Постинги: 104
Коментари: 48
Гласове: 143
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930